perjantai 12. kesäkuuta 2015

tahiti

vielä olen tahitilla. soitti usalaisen continuum purjeveneen kippari soitti minulle eilen, maksoi minulle viikon marina maksun olen nyt marina papeete,  uusi marina avattu kuukausi sitten. nyt olen taas terve, flunssa ohi. tänään kävin perämoottori purkaamossa ostamassa kaasuttimen kumiveneen perämoottoriin moottori oli ennen 4hp nyt se on viritetty 5hp. nyt pitäis nousta liukuun kumivene.
ensi torstaina lähden moorealle sieltä bora-bora ja sitte tonga ja sitten uusi Seelanti.
kiitos kaikille sponsorointi avusta on tullut todella hyvä mieli kun on ihmiset ovat auttaneet.

1 kommentti:

  1. Upeeta et pääset jatkaa!!!! Moorealla on upeeta snorklata piikkirauskujen kanss. Raiatean kaupungin laituri on ilmainen. Tahaalla ehdoton pysähdys coral gardeniin. Ps. Jos rupeaa patongin mussutus tympäsee niin Tainan Carrefourista saa Wasan näkkäriä.

    VastaaPoista